нормативтік құжаттар
ҚазақстанРеспубликасы |
Бастауышбілімберудеңгейінің 1-сыныпүшін
"Сауаташу (оқу, жазу)" пәнінентиптікоқубағдарламасы
(оқытуқазақтілінде)
Ескерту. Алыптасталды - ҚРБілімжәнеғылымминистрінің08.04.2016 № 266 (01.09.2016бастапқолданысқаенгізіледі) бұйрығымен.
|
ҚазақстанРеспубликасы |
РҚАО-ныңескертпесі!
Оқубағдарламаныалыптастаукөзделген - ҚРБілімжәнеғылымминистрінің08.04.2016 № 266 (01.09.2017бастап2-сыныптарүшін, 01.09.2018 бастап 3-сыныптарүшін, 01.09.2019 бастап 4-сыныптарүшінқолданысқаенгізіледі) бұйрығымен.
Бастауышбілімберудеңгейінің 2–4-сыныптарыүшін "Қазақ
тілі" пәнінентиптікоқубағдарламасы (оқытуқазақтілінде)
1. Түсінікхат
1. ОқубағдарламасыҚазақстанРеспубликасыҮкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысыменбекітілгенОртабілімберудің (бастауыш, негізгіорта, жалпыортабілімберу) мемлекеттікжалпығаміндеттістандартына сәйкесәзірленген.
2.Қазақтілі – бастауышсыныпоқушыларыналғашқытілдікбілімнегіздеріменқаруландыратын, тіларқылықарым-қатынасжасауқызметініңбарлықтүрінмеңгертетінжәнеолардыңақыл-ойындамытатынпән.
3.Пәндіоқытудыңжалпымақсаты – тілтуралыоқушылардатұтасғылымиұғымқалыптастыру, тілғылымытуралынегізгіережелердімеңгерту; ауызшажәнежазбашасөйлеудіңкоммуникативтікбілігімендағдысынигергентілдіктұлғақалыптастыру.
4.Бастауышмектептегі"Қазақтілі" пәніноқытудыңмақсаты – алғашқытілдікмағлұматтардымеңгерту, сауаттыжазу, оқудағдыларыжетілдіру, интеллектісіменшығармашылыққабілеттерін, қатысымдыққұзыреттілігіндамыту, жекетұлғаныңқалыптасуымендамуынамүмкіндікжасау.
5.Бастыміндеттері:
1)оқушылардыңөзанатілі – қазақтілінедегенқызығушылығынояту, тілдіңқұдіретінжәнеоныңэстетикалыққұндылығынсезіндіруарқылықазақтыңұлттықмәдениетініңбірбөлігіретіндеөзтілінқұрметтеужәнемақтанышетусезімдерінқалыптастыру;
2)тілдікұғымдарарқылыоқушылардыөзінтілдіиеленушітілдіктұлғаретіндесезінугетәрбиелеу;
3)ауызекіжәнежазбатілдеқарым-қатынасжасаудағдыларынжетілдіру;
4)тілдікматериалдарнегізіндеқажеттітілдікбілім, білік, дағдыларды (өзанатіліндедұрыс, түсініп, мәнерлепоқужәнесауатты, көркемжазу) қалыптастыружәнедамыту;
5)алғашқытілдікқұбылыстардытанымдықнысанретіндемеңгерту, олардыталдау, салыстыру, топтаужәнеажыратудағдыларынқалыптастыру;
6)оқушыныңөзіндікіс-әрекетіарқылыоныңбелсенді, креативтік, сыниойлауынжетілдіру.
6.Бастауышбілімберудеңгейіндегіоқубағдарламасындаматериалдаржүйелi-концентрлi ұстанымғанегiзделiп, мазмұныжағынанкешендi сипаттаберілді. Бағдарламаныңмұндайқұрылымытiлдi оқытудыңкоммуникативтiк-iс-әрекеттiкбағытынжүзегеасыруғамүмкiндiкбередi. Мұныңөзi тiлдiкбiлiмнiңсапалымеңгертілуінқамтамасызетеді. Осытұтасжүйемазмұныменөзiндiкмақсатқабағыттылығыарқылыоқушыныңтiлдiк iс-әрекеттергеауызекi жәнежазбатiлдегi толыққандыдайындығынқамтамасызетедi.
7. "Қазақтілі" пәнініңоқубағдарламасымынадайбөлімдердентұрады: "Тілжәнесөйлеу", "Дыбысжәнеәріп", "Мәтін", "Сөйлем", "Сөзжәнеоныңмағынасы", "Сөзқұрамы", "Сөзтаптары".
8.Пәнбойыншаоқужүктемесініңкөлемі:
1) 2–4-сыныптарбарлығы 136 сағаттықұрайды (аптасына 4 сағаттан).
9. 2–4-сыныптардатілпәніноқытубарысындапәнаралықбайланыстыүнеміескеріпотырукерек. Тілпәнініңбасқапәндерменбайланысытуралыайтқанда, еңалдымен, тақырыптық