21
май
2024
2023-2024 оқу жылындағы әдістемелік бірлестіктердің жұмысын қорытындылау
2023-2024 оқу жылындағы әдістемелік бірлестіктердің жұмысын қорытындылау мақсатында V кезекті отырыстары өткізілді. Отырыста әрбір пән әдістеме бірлестігінің жетекшілері жылдық есеп берді.Оқу жылындағы әр педагогтың жұмысының нәтижелері (олимпиадалар,кәсіби конкурстар,ғылыми жобалар, спорттық жарыстар) мен білім сапасын арттыру, курстардан өту,біліктілік санатын көтеру бойынша бәсекелестік орта қалыптастыру мақсатында рейтинг шығарылды.
Рейтингтік бағалау жүйесінің негізгі принциптері: объективтілік, ашықтық, құзыреттілік болып табылады.
Рейтинг педагогтар арасында әділ марапаттауға, ынталандыру, үздіксіз жетілуге, кәсіби дамуға уәжді қалыптастыру, мұғалім мәртебесін қолдау арқылы көтеруге мүмкіндік береді.
Көрсетілген критерийлерді сараптай келе «Үздік әдістеме бірлестігі» гумманитарлық бағыттағы (қазақ тілі мен әдебиеті, тарих) ӘБ болып танылды. Рейтинг қорытындылары негізінде педагогтар төмендегі топтарға бөлінді:
• Инновациялық деңгейде жұмыс істейтін шығармашыл педагогтар - 25 • Даму деңгейінде жұмыс істейтін педагогтар – 30• Іздену деңгейінде жұмыс істейтін педагогтар – 5• Кризистік деңгейдегі педагогтар - 2 Кемшіліктерді ескере отырып, 2024-2025 оқу жылына әдістемелік бірлестіктерге келесі ұсыныстар берілді:
• Білім сапасын көтеру мақсатында цифрлық платформалар мен жаңашыл әдіс-тәсілдерді үнемі сабақтарда қолдану;• Табысты педагогикалық қызметте тәжірибе алмасуды жүзеге асыру. Шығармашыл ұстаздардың озық педагогикалық тәжірибесін өз жұмысында көрсете білу;• Дарынды балалармен жұмыс жасауға көп көңіл бөлу. Жобалау-зерттеу қызметін қолдану;• Кәсіби байқаулар, олимпиадалар, нәтижеге бағытталған іс-шараларға үзбей қатысу.
Рейтингтік бағалау жүйесінің негізгі принциптері: объективтілік, ашықтық, құзыреттілік болып табылады.
Рейтинг педагогтар арасында әділ марапаттауға, ынталандыру, үздіксіз жетілуге, кәсіби дамуға уәжді қалыптастыру, мұғалім мәртебесін қолдау арқылы көтеруге мүмкіндік береді.
Көрсетілген критерийлерді сараптай келе «Үздік әдістеме бірлестігі» гумманитарлық бағыттағы (қазақ тілі мен әдебиеті, тарих) ӘБ болып танылды. Рейтинг қорытындылары негізінде педагогтар төмендегі топтарға бөлінді:
• Инновациялық деңгейде жұмыс істейтін шығармашыл педагогтар - 25 • Даму деңгейінде жұмыс істейтін педагогтар – 30• Іздену деңгейінде жұмыс істейтін педагогтар – 5• Кризистік деңгейдегі педагогтар - 2 Кемшіліктерді ескере отырып, 2024-2025 оқу жылына әдістемелік бірлестіктерге келесі ұсыныстар берілді:
• Білім сапасын көтеру мақсатында цифрлық платформалар мен жаңашыл әдіс-тәсілдерді үнемі сабақтарда қолдану;• Табысты педагогикалық қызметте тәжірибе алмасуды жүзеге асыру. Шығармашыл ұстаздардың озық педагогикалық тәжірибесін өз жұмысында көрсете білу;• Дарынды балалармен жұмыс жасауға көп көңіл бөлу. Жобалау-зерттеу қызметін қолдану;• Кәсіби байқаулар, олимпиадалар, нәтижеге бағытталған іс-шараларға үзбей қатысу.