Мұғалімдер шығармашылығы
Шатаева Сымбат Бақытқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Сынып:
1 «Б» сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ұлттық ойын туралы не білемін?
В дыбысы мен әріп
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар:
В дыбысының дауыссыз екенін біледі. Сөздерді оқып, буындық-дыбыстық талдау жасайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
Мәтінді тізбектеп оқиды. Тыңдау арқылы мәтінді баяндайды.
Кейбір оқушылар
Тақырып бойынша жетекші сұрақтар құрастырады. Берілген сөздерді үш тілде айтады.
Тілдік мақсат
Оқушылар: В дыбысына байланысты сөздерді анықтайды. Сюжетті суретте берілген сөздермен буындық-дыбыстық талдау жасайды.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар
В дыбысы кездесетін қандай сөздер білесіңдер?
В дыбысы қандай дыбыс?
Қанда й ұлттық ойындарды білесіңдер?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
В дыбысының бас және кіші әрпін үлгіге сай көркем жазу
Ойлау дағдылары: білу, түсіну, қолдану
Алдыңғы оқу
Оқушылар ортаға шығады. Шеңбер болып тұрады.
«Болады болмайды» әдісі
Егер болған жағдай болса шапалақ ұралы
Болмаған жағдай болса аяқты тарсылдатады
Көктөбе Іле ала тауының бөктерінде орналасқан биік төбе
Шапалақ ұрады
Көктөбеге жаяу көтеріледі.
Аяқты тарсылдатады.
Фуникулер жаяу жүргіншілер жолы.
Аяқты тарсылдатады.
Ее дыбысы дауыссыз дыбыс
Аяқты тарсылдатады.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
(5минут)
2 минут
Сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлініп алайық.
Стикер арқылы
Орындарына отырады.
3 минут
«Серпілген сауал» әдісі.Доп лақтыру арқылы
Дыбыс дегеніміз не?
Естиміз, көреміз
Дыбыс нешеге бөлінеді?
2 – бөлінеді. Дауысты және дауыссыз
Дауыты дауыссыз орыс тілінде қалай болады?
Гласный согласный
Әріп дегеніміз не?
Көзбен көреміз. Естиміз, жазамыз.Дыбыстың таңбасы
Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
2 - бөлінеді Жуан жіңішке
Жуан дауысты дыбыстарды ата?
А, Ы, Ұ, О,
Жіңішке дауыстыларды ата?
І, ә, ө ,е
В дыбысы қандай дыбыс?
Дауыссыз
В дыбысы сөздің қай жағында кездеседі?
Басында ортасында.
«Доп»
Ортасы
(25минут)
10 минут
1 минут
5 минут
2 минут
Топтық жұмыс
«Суретті әңгімеле» әдісі
4 топқа 4 сурет беріледі
Суреттерді құрастырамыз не шығады сол туралы әңгімелейміз.
Топпен тақтаға шығып суреттерімізді іліп қорғаймыз.
Топты бағалау «Басбармақ» арқылы
Суретте не көріп тұрсындар
Балалар мына суреттерге қарайықшы осы суреттерге байланысты қандай ортақ тақырып берер едіңдер.
Ұлттық ойындар бұлардың барлығы қазақ халқымыздың салт – дәстүрлеріне жатады.
Қазақ халқының қандай салт - дәстүрлерін білеміз?
Ат жарысы,Тұсау ,Кесер,Тілашар,Сүндет той. Наурыз, бесікке салар, Шілдехана.
Үш тілде
Салт дәстүр – традиция –
Оқулықпен жұмыс
№1
Қарамен жазылған сөздерді оқы.
Жұптық жұмыс:
Сөздерге сызба арқылы дыбыстық талдау жасау
Велосипед, тромвай, автобус, вагон, Паровоз, вазелин, вокзал, элеватор
Слайд
Үлгерімі төмен оқушы
Жұптық жұмыс
10минут
Оқылым:
№ 2 Мәтінді оқы. Ұлттық ойынның атын тап.
Ат жарысы «Ой қозғау»
Осы ат жарысына Қай көлікпен барар едің?
Неге?
Жарайсындар балалар Біреуміз велосипедпен, біріміз автобуспен ат жарысына келдің сол себепті ат жарысына байланысты «видио» көріп жіберейік
№3 Ат жарысының жеңімпаздарына берілген заттың не екенін. Жұмбық шешу арқылы таба аласың.
Үй ішінде - бөлме,
Бөлме ішінде – көлде.
Түрлі ұсақ балық
Жүзді сайран салып.
(Аквариум)
Оқулық
Жұмбақ
1 минут
Сергіту сәті